Vad finns i påsarna?

image9

Jag är alltså hemma från London, staden med underbar shopping. Och min syster är alltid där, suck vad orättvist. Så ja, där har ni en liten försmak på vad jag har köpt för något. En lista kan jag lägga in också, men några bilder blir det nog inte förrän tidigast imorgon. Så:

2 st kjolar
1 st vårjacka
2 st klänningar
1 st utsläpps-klänning (ja, jag planerar långt i förväg)
1 par vita tygskor (mina gamla är så sunkiga)
1 Agatha Christie pocket med tre-i-en Poirot (jag älskar Agatha)
Lula, alla modebloggares favorittidning, jag gillar den också
1 st hårband alá Gossip Girl med fjädrar
+ diverse småsaker som strumpbyxor

Ja, ibland gör saker en så glad, visst är det hemskt? Dock blev det ju ingen ballklänning...

Men resten av påsklovet blir det minsann bara projektarbete och vanligt jobb, så jag har haft mitt roliga.

Kommentarer
Postat av: elins

åh, london. typ drömresemålet nummer ett! nästa dröm är att se all dina köp på bild (:

2008-03-17 @ 22:24:22
URL: http://elinblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

ser ut som om d var bra shopping ;)

2008-03-20 @ 13:23:54
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0