Sjuk

Att vara sjuk suger. Och jag borde veta, det är nämligen den tredje gången den här "vintern" jag är förkyld. Det är så typiskt, jag blir aldrig ens rejält sjuk, typ får vinterkrärsjukan eller nått, nä, jag blir förkyld. Snark.
Så vad gör jag då? Well, igår sov jag till elva, såg nån film och satt vid datorn. Mycket produktivt. Idag är det andra dagen hemma från skolan och jag kan inte säga att jag har gjort något speciellt idag heller. Fast jag satt faktiskt ute i trädgården och läste ett tag, tidningen och ett kapitel i Jane Eyre, yay.
Har försökt lära mig bloggen lite, därför postar jag nu ännu ett inlägg. Det ser så tomt ut med bara två stycken. Känns som att jag borde ha listor, bilder och en massa löjliga "Dagens Outfits" här för att det ska vara en "riktig" blogg. Och hur får man egentligen läsare? Måste jag surfa runt och kommentera på en massa annat folks bloggar?

Anyway, idag (oj, klockan är ju redan halv fem!) så dyker säkert lite fler onödiga inlägg upp. Bara för att ta plats, yay, go me!

image2

Så får ni även en bild på Chloë, bara för att jag skulle dö lite om jag fick ta studenten i den supervackra blommiga klänningen!

Kommentarer
Postat av: FREAK OUT FALUN

självklart länkar jag dig från FoF! kul att du gillar bloggen och lycka till med din egen. Det ser jättefint ut! :)

Kram!
Elin, Freak Out Falun

2008-03-11 @ 17:08:18
URL: http://freakoutfalun.blogg.se
Postat av: Sarah

himla fint foto

2008-03-11 @ 18:36:47
URL: http://lostdetective.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0