Jag - bloggare?

Jag vet väl egentligen inte riktigt vad jag vill med den här bloggen. Vad jag däremot vet att jag behöver är ett ställe att vädra mina funderingar, allt löjligt jag tänker om kändisar, tv-serier, musik och mode. Så ja, där fick ni ju dessutom en snabb överblick om vad den här bloggen kommer att handla om.

Jag är en sucker för skvaller, men jag kan ändå diskutera USAs presidentval, miljöproblem eller varför inte MFFs senaste resultat i Allsvenskan? Däremot kommer bloggen nog inte att handla om det, om jag inte någon gång bara får ett infall och börjar skriva...

Så just nu håller jag bara på och testar lite olika funktioner, vad funkar/funkar inte och försöker göra sidan lite snyggare. Vi får väl se hur det går.

Nu ett test om youtube-videor funkar:



The Smashing Pumpkins - Thirty-Three

Inte för att jag är ett jättefan, utan mer för att videon är vacker och låten är bra och blir bättre ju fler gånger man lyssnar på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0