Fixaren

Idag är en typisk mellan dag. Dagen mellan hemma och flyg till London (vilket betyder packa!) och dagen mellan lung och prov (vilket betyder plugga!). Mitt rum är lite utav ett kaos just nu, kläder ligger lite över allt, en ganska opackad väska står på golvet och böcker om KulturHistoria ligger uppslagna. Dessutom luktar det lite skarpt av nagellack och pappas musik strömmar in då dörren står vid öppen.



Ja, en opackad väska var det, tittar man noga ser man Bon-tidningen min syster ska få (ja, jag har redan läst den - säg inget!)

Det är alltså en fixardag, och tur är det väl då att det dessutom är en ledig dag, eller en disponibel dag (dd) som vi på Spyken säger. Förutom plugg och packning har jag faktiskt beställt tid till baluppsättning! Ja, håret då. Klockan 12.00 den 2:e juni ska jag till frisören för att fixa mina ostyriga lockar och förhoppningsvis bli prinsesslik. Just nu tänker jag mig något som Veronica Lake ungefär... Hollywood-lockar, men inte på det där fula extensions-viset, nej, classicHollywood.

image6

Hon var så vacker.

Kommentarer
Postat av: johanna

vad härligt att åka till london. hoppas du får en nice resa!

2008-03-13 @ 01:35:52
URL: http://heartbeats.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0