Stormen

Idag har jag tre inspirationsbilder åt er, snygga människor med snygga kläder:



Första bilden är så klart på alls vår favorit Chloë i en helt underbar genomskinlig spetsklänning, att hon vågar! Tänk att ha på sig det i skolan...
Bild nr 2 är en ny från "Confessions..." inspelningen. Isla Fisher spelar Carrie, förlåt, jag menar Becky. En chickflick på Manhattan om en tjej som shoppar för mycket och blir kär i rik, snygg snubbe. Must see.
Trean är av Alexa Chung och Peaches Geldof på random premiär. Jag hade hur gärna som helst snott Alexas jeansklänning, men Peaches kan få behålla sin.

Igår var en bra dag förresten. Jag såg "Stormen" på Hipp i Malmö, en bra uppsättning med kända Malmöskådisar. Dessutom var Jonas Sandqvist där (MFFs målvakt)! En mycket blekt blondin på armen, men lika snygg som vanligt. Jag hade på mig det här:



Bara världens bästa band! En Gina Tricot-kjol och dessutom invigde jag min Londonshoppade vårjacka, den var hur skön som helst. Fast sen hade jag den idag också och då tappade den en knapp, får bli att sy i den igen snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0