Fler frisyrer...

Nu är minsann balklänningen köpt! Den blev oväntad, inte som jag hade tänkt mig alls, men såklart mycket fin!
Lite grekiskt stuk så nu vill jag hellre ha en frisyr som även den känns grekisk, efter en liten titt på internet hittade jag de här:
image37image36

Sarah Michelle Gellar och Diane Kruger i liknande håruppsättningar. SMGs är kanske lite enklare, inbakade flätor på sidorna som förmodligen går ihop där bak (har inte sett bild bakifrån). Jag gillar att den är supersnygg i all sin enkelhet. Det som är så fint med Dianes är väl egentligen bandet hon har i håret, annars är själva frisyren inte så speciell. Nå, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det där med balen är ju så jääääkal roligt. Själv var jag nyss hemkommen från Oman och mer förkyld än jag någonsin varit så fokuset låg mest på att överleva. Men i min faktiskt helt fantastiska klänning som jag hittade i farmors garderob, vintage 50-tal i svart/guld siden, lite lockar och brokadclutch från London blev det en kväll att aldrig glömma. Hade jag dock haft mer ork så hade jag också velat ha mitt hår i något liknande!

Kan rapportera från första parkett idag ifrån JOSStävclingarna i Åre till dig. Jon kraschade lite småilla häromdagen och har sabbat sina knän så han är väl inte tippad vinnare längre men man vet ju aldrig. Dock har vädret varit supernice så det blir nog hyffsat coola filmer. Ska gå på avslutningsfesten på lördag och jobba så jag lägger väl antagligen upp fler bilder då på herr Olsson. :)

2008-04-03 @ 19:38:47
Postat av: Katalin

Håruppsättningar ger mer till en outfit än accessoarer tycker jag! :)

2008-04-08 @ 11:25:32
URL: http://katalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0