Heartbreaker

image28

Det där är Mariah Careys garderob "walk-in closet" som man säger i USA... Ja shit alltså. Vet inte om ni har sett det Cribs avsnittet med Mariah men jag tappade verkligen hakan och dreglade när hon visade garderoben. Så här stod det i en beskrivning:

"The five-time Grammy award winning artist has an enormous, climate controlled closet in her 12,000 square foot Manhattan triplex. However, the vast space still can't contain all of Mariah Carey's shoes. "I have about 1,000 pairs of shoes. But lots are in storage," she says. Carey designed the sweeping space with gold-leaf and bleached-wood floors. "Like Louis Vuitton luggage," she says, "it will only look better over time." Few girls would be able to fill the closet, which is arranged by color and material, as well as in event-specific groupings. "If someone else ever bought it [the apartment], she'd have to be a total diva!" "

Ja, jag tänker inte säga att jag tycker om köphets eller någonslags överkonsumtion, men någon gång kan man ju få tänka "om jag hade så mycket pengar..."

Kommentarer
Postat av: French Kisses

jag kommer ihåg det avsnittet. när hon drar på sig en alldeles för kort klänning och skyhöga klackar och skall demonstrera hur trappmaskinen funkar. haha! :)

2008-03-25 @ 20:20:16
URL: http://frenchkisses.blogg.se
Postat av: Lisa

SV: Haha, precis! Jag kommer ihåg att jag tänkte "gör hon verkligen det där?!" och i ett senare avsnitt med Tommy Lee så satte han på sig ett par klackar och visade att han minsann också kunde!

2008-03-25 @ 21:20:47
URL: http://ostyrigalockar.blogg.se
Postat av: Josie

Men vad ska man med så många par skor till? Som att hon överhuvudtaget hinner använda dem. Dessutom kommer det ju nya snygga skor hela tiden. Det där tycker jag bara är överdrivet.

2008-04-11 @ 15:57:26
URL: http://jealousy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0