Det blir aldrig som man tänkt sig

När jag startade den här bloggen hade jag verkligen tänkt att jag skulle posta minst ett inlägg varje dag.
Ja, nu har det ju inte riktigt blivit så. Först var jag borta i London några dagar, underbar shopping men inte blev det mycket internet och bloggade inte. Man kunde se den där läskiga statistik-kurvan verkligen kollapsa rakt ner i intet, plums. Sen postade jag lite när jag kom hem (tack för alla era underbara kommentarer, jag älskar er som tar den lilla tid det tar och postar en kommentar!), sen jobbade jag några dagar, blev trött och orkade inte riktigt posta något och så kom påsken och jag var inte ens hemma.

Har spenderat några underbara dagar med familjen i sommarstugan i Blekinge, utan internet (eller det finns men det är ett urgammalt modem som ska ringa upp och så där...) läst lite Dorothy Sayers, ätit påskmat (ett litet påskägg) och när jag fick för mycket tid för att tänka även haft lite ångest över projektarbetet.

Sen har ju förrstås balfunderingarna fortsatt. Just nu har jag Rita Hayworth (inte längre Veronica Lake) som liten tanke om hur jag hade velat se ut:



Åter classicHollywood med håret på ett sätt som jag tror hade passat utmärkt på mig, om man nu får säga så...



Vixen är det bäst beskrivande ordet för henne.

Och, bara för att rätta till efter det förra inlägget, här har tjejerna lyckats så mycket bättre:

image23

Den syns inte så bra, men jag tror att jag älskar Leightons (Blair) gula klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0