Beroendeframkallande

Det här var lite addictive (vad jag tror att man kommer märka på min blogg är att jag har en tendens att glömma bort vad orden betyder på svenska).
Jag gillar alltid saker i början, men kanske kan jag för en gångs skull hålla igång intresset? Annars kommer jag väl att uppdatera den här saken ungeför en gång i månaden, och det hade ju inte varit så kul.

Så. Jag sa ju innan att mode intresserar mig, det kommer förmodligen att märkas. Men nej, det är inte meningen att det här ska bli ännu en modeblogg. Även om jag kanske kommer lägga upp bilder på vad jag har köpt, ibland kan det kanske t.o.m. dyka upp en "Dagens Outfit", men det här är min blogg och just nu vill jag inte sätta en etikett på vad den ska handla om.

Som avsked får ni en snodd sak. Alexa Chung som just nu är den snyggaste "fashonistan" (shit vad jag hatar det ordet) där ute, hon kan klä sig!

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0